onsdag 18 december 2013

Headstand to handstand och Zipline (film!)

SÖNDAG

Började i vanlig ordning med morgonlöpning, yoga och lite kroppsviktsträning. Progressionen mellan headstand to handstand börjar ta sig, se filmsnutten nedan. Promenerade längs Kapalua costal trail och shoppade lite. Till middag åt jag den godaste fisken jag någonsin smakat på, Monchong. Den bokstavligt smälte i munnen. Helt klart en ny favorit.

Yoga på stranden




Dålig kvalité, men ändå, kul att det fastnade på film. Snyggaste jag gjort hittills. 




MÅNDAG

Morgonlöping - lite längre och snabbare än sist. Hade tur och hittade även en lekplats, där jag övade på pull-ups och human flag. Eftermiddagen spenderades med sol och bad i Napili och några timmars plugg. Åt Tacobell till lunch, Cold stone till mellanmål och Panda express till middag - vi är ju tekniskt sett i USA och då bör man äta lite snabbmat.

Lekdags!



Glass i stora lass




TISDAG

Testade på löpning i sanden, jobbigt som fan. Även lite pull-ups och flagga. Besökte Twin Falls, en del av Road to Hana som vi ska utforska närmare senare under resan. En ganska lugn dag, avslutade med middag på Dukes beachhouse, mahi-mahi blev det. Kommer sakna Hawaiiansk fisk!

Maui vid soluppgång, lunchtid och solnedgång





ONSDAG

Körde ett TRX-pass med Alexis på stranden, kul med variation. Sedan var det dags för Zipline! Lite läskigare än jag hade förväntat mig, var helt tömd på energi efteråt, men en riktigt häftig upplevelse. 

 Ännu en fin hibiskus 


Så här växer bananer, typ 


Ananasglass med sockerrör till pinne... 


Zipline!!!





2 kommentarer: