söndag 10 november 2013

Välkomna till min nya blogg!

Välkomna till min nya blogg! 

Det var dags för en nystart, ibland vill man bara börja om helt enkelt. På min nya blogg kommer jag skriva om mina psykologistudier, träning, nutrition, recept och annat som jag finner intressant. Ett lite bredare fokus helt enkelt, men med samma utgångspunkt - mitt perspektiv. Jag skriver om sådant jag tänker på och som fångar min uppmärksamhet, om det är något du kommer gilla att läsa, ja det får framtidens statistikanalys förtälja. Om inte annat kommer det vara skönt att skriva av sig lite.

Jag har även valt att samla lite allmän  information om mina verksamheter som dietist och massör på bloggens sidor, kika gärna på de olika flikarna längst upp om du vill veta mer om mig och vad det är jag gör. Under fliken "om mig" har jag exempelvis skrivit en liten bakgrundshistoria om hur det kom sig att jag började styrketräna, blev dietist och sedan hoppade på psykologprogrammet. Sidan "Boka en massagetid" innehåller (tro det eller ej) information om de Massage. Fliken "Kostrådgivning" är ännu ett exempel på en titel som säger det uppenbara - här finns information om hur du går tillväga om du vill att jag hjälper dig med kosten. Jag kommer även samla goda recept på en sida, hoppas det smakar! Resten får ni navigera runt själva.

Bloggen är en work in progress, minst sagt. Förhoppningsvis kommer den att leva sitt eget liv och utvecklas både grafiskt och innehållsmässigt under tidens gång.

Jag hoppas att du hittar något matnyttigt här!

/Sierra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar